joi, 27 martie 2008

Omul prost noroc sa "are" Ep II

V-ati gandit vreodata cam cat orgoliu poate avea un om?? Cred ca nemasurat dupa parerea mea....fie ca il arata fie ca nu....Dar dusmanie? Oaaaa...mare rau....cred ca stiti revistele alea de scandal , cica "mondene" (my ass) unde sunt intrebati "artistii" Romaniei..ummm"Dusmaniti pe cineva?" iar ei raspund.." vaii..nu este omenesc, nu port nimanui pica sau ura..." cand de fapt ar fi vrut sa raspunda" F***-i m***ii mamii lui sa-i f*t de retard...i-as rupe capu-n el de prapadit cu 3 clase..bla bla bla"...dar fratilor cine e prost sa recunoasca? Rectific...cine e destul de inteligent sa le raspunda fraza cu stelute de mai sus dar mascata de alte vorbe?...aaaaaa....NIMENI!!!!!

Mergand astazi pana la un mare si cum nu se poate mai de c***t spital, si anume FUNDeni..de aici si numele ....am observat niste lucruri care nu tocmai mi-au convenit, si chiar am simtit nevoia sa afle si altii o mica povestioara...asa...vazuta prin ochii unui simplu trecator.


6:45 AM- Intrarea in spital....pe usa evident (am avut un flash back de pe vremea comunismuilui...cand se statea la coada la paine si lapte)..a durat 7 minute sa intru pe usa principala

Povestea era ca trebuia sa ridic niste rezultate de ale mamei mele, deci..o foaie pe care scrie ceva...deci nu ar trebui sa dureze o vesnicie nu?...s-o credeti voi

6:52 AM- Merg la informatii sa intreb de unde pot ridica acele rezultate ...care se pare ca erau gata de 1 luna...

Raspuns: "Sa mergeti la et 2 la anatomie plm...si mai intrebati de acolo"

Actiune: " Ma duc, ca doar cei de la info stiu mai bine nu?

Rezultat: " Aaaaaa...dar nu aici...mergeti la parter la Fisier"

Ganduri: " Sa-mi bag p**a"...si ma duc

Rezultat 2 , dupa o coada de 27 de minute : " Sa-mi dati buletinul (care era al mamei mele de fapt....dar vaca nici nu s-a uitat...cred ca se putea duce si un travestit sa se dea drept mama..pfff..fucking retards....) si asteptati

Rezultat 3, dupa inca 30 min de asteptat " Poftiti buletinul "

Ganduri 2 : " Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ce e asta...si eu acum ce fac? no problem...de aia avem grai...sa intrebam...si intreb, sfios sa nu cumva sa deranjez fufele imbacsite de cafea si tigari si nefutute de cine stie cat timp..." Ma scuzati, dar eu acum ce fac...trebuie sa ma astept undeva, sa-mi dati o foaie..adica asta e tot ...sau cum?"

Raspuns fufa :" Domnisoara ce tipi asa....ti-am dat buletinul nu?"

Raspuns eu : " Aaaa..da...si unu la mana nu am tipat, si doi la mana v-am rugat frumos sa-mi spuneti ce trebuie sa fac eu in continuare...simplu nu?"

Raspuns fufa : " Mergeti la cabinetul 1"- dar pe un ton de genu..."Azorel...iar te-ai cacat pe covorul persan?"

Raspuns eu : " Mai f***-te femeie...ca-ti ies ochii din orbite"

Ajunsa la cabinetul 1, nici nu mai stiam cat era ceasul, ca eram prea enervata de toate ...de miros...de imbulzeala comunista...de asistentele date cu dermatograf negru pana la urechi , cu ruj rosu pana in barba si pe dinti inclusiv si care ...still...putzeau a Impuls (marca dupa care s-a luat Dior si care are succes acum)...in fine

Mai stau o ora ..in picioare ...sprijinita de pereti ....si terminata de mirosul de transpiratie al unei scroafe de asistente care se tot perinda pe acolo...cand...cica sa intru .

In timp ce paseam spre usa de la cabinet ...toate sabiile, cutitele, bazucile, bombele din lume erau pe mine (de la babe sa se inteleaga...care aveau impresia ca intru in fata)....

Raspuns asistenta : " Mda...e bun rezultatul"

Ganduri : " Si atunci de ce p***a matii sa te f*t in gura nu mi-ai spus asta de la bun inceput , sa nu mai stau ca vaca 3 ore prin spital, plimbata pe la toate etajele, de zicea lumea ca sunt dementa? Nu era mai simplu sa-mi spui din prima? Ai citit un da sau nu in m***ii matii de vaca proasta..nu te-am pus sa faci vreo operatie pe creier "

Concluzie: "....daca pentru un amarat de rezultat citit de pe o foaie...ai nevoie..cu noroc...de 3 ore si ceva ....oare cat dracu iti ia sa te duci sa te cauti de toate cele...pana descoperi ce ai...sa te duci la operatie..si la toate controalele prin spital? Cred ca o saptamana ...pe putin"

Sugestie: " Mai bine scoti din buzunar un ban..te duci la o clinica particulara...fara sa bagi bani in buzunar ca si cum li s-ar cuveni..si esti tratat intr-un mare stil....si ai si rezultatele atat scrise (eventual o copie), pe mail, confirmate la tel si o explicatie de la medic ..gratis...(been there, done that).

OFICIAL...SA-MI BAG P**A IN TOT SISTEMUL DE SANATATE DIN ROMANIA..DE STAT MA REFER.....UUUUUUUU...YOU SUCK!!!!!

SI OMUL PROST AM FOST EU CA NU AM PLANTAT O BOMBA LA IESIRE DIN SPITAL SA SARA TOATE ASISTENTELE PLINE DE IFOSE CARE STIU NUMAI SA IA BANI PE DEGEABA SI SA FACA CLISME IN PLM

HAIDI PA

6 comentarii:

Anonim spunea...

bre da silentioasa esti!sa te trezesti tu la ora aia fara sa te simt?sa nu iei tu dinci un fir in piciore,sa nu dai tu un cap de usa sau sa nu scapi nici o ceasca de cafea=))))esti tare de tot!ai patit ceva?:D

Anonim spunea...

LOL de ce injuri biata scroafa de asistenta? :))

Sincer, nu as vrea sa te supar!

fain post, am ras

Anonim spunea...

:D ai dreptate.. e de ras si de plans cand vezi ce se intampla in tara noastra .Daca voi trece pe acolo ..promit..am sa iau prin buzunare vreo 4 bombe si am sa le postez prin spital.

Alexa spunea...

:)))) :))) simteam nevoia de asa ceva in astfel de momente :)))

Anonim spunea...

da...frumos...talent cu carul keep walking!!!....varu...

gloowy spunea...

* Varu- love you deeply:))

* alexa- se pare ca ti-am dat un
imbold cu postul asta nu?:*

* April- doua nu cred ca ajung....URSSu' ne mai poate salva de acest spital infect in servicii si nu numai:)))

* Sirg- daca erai acolo o bateai ...pe bune....:)

* Karma- hop si ea...cand dormi ca vaca nu mai stii ce se intampla in jurul tau=)))..si pt cultura ta generala ...m-am impiedicat de firul de la net...na..:)))

*