miercuri, 2 aprilie 2008

Cronica unui pustan

SA VA SPUN O POVESTE...este povestea unu pustan ca avea sa inceapa a experimenta cu adevarat viata si curvele ce zac in ea!!!--->ast parerile voastre si bune...si rele...cele bune ma flateaza...cele rele sunt constructive!!!


Sa incepemmmmm...


Eram pustan. 19 ani, combinat cu una de 18, venit dupa o "iubire", care a tinut toata a 12-a ei si primul meu an de facultate...si s-a terminat ca "m-a neglijat" cu bacul(varianta oficiala)...iar cea neoficiala si adevarata ca m-a mintit ca a ramas insarcinata numai ca sa nu o parasesc...

Eram pustan. Incepeam scoala.anul 2 de facultate,coaiieee...dai si tu o bere, ceva...canci bere.raman fara portofel, fara bani de bere...primul an de camin...na...wow...camin...hai coae la femei...sa cunoastem...dintre multe fete de acolo...o cunosc pe ea...inocenta la prima vedere...din 20 de baieti care am coborat la fete se uita fix la mine...si draguta...nu prea avea sani...dar nu sunt genul care alearga dupa fotomodele de la botezatu(cu toate ca era pe acolo si fete de acestea...)...in fine...o cunosc pe ea...Din cluj(o atrag cu inteligenta mea...ca nu aveam cu ce altceva...bag mortu' in ea....gata....suntem impreuna)ca apoi sa aflu...ca la momentul acela avea o relatie...cu o alta fata cu acelasi nume...da ati citit bine... O RELATIE...fata aia fata de primar...ea fata de ingineri...na...bisexuale gagicile "inocente" de iti era jena sa nu le alinti ca nu cumva sa te bata dumnezeu...la cat de "inocente" erau...in fine...accept trecututl ei(ce bou!!!)...o paraseste...pe frumoasa ei iubire...pt mine...chipurile...si reusesc sa o aduc pe calea domnului(credeam eu)

ERAM PUSTAN.SI INDRAGOSTIT...Nu mai dormeam singur, dormeam 7 nopti din 7 cu prietena mea. Din cluj. Eram copil. Si indragostit. Ne certam.o lovesc educativ...ma loveste si ea... Ea plange...io...nu raman indiferent...ne impacam. ERAM INCA PUSTAN.SI INDRAGOSTIT... Trec lunile,vin ai mei pe la mine, imi cunoaste parintii...deh,ERAM PUSTAN.SI INDRAGOSTIT.. Trec 3 luni de la incepututl scolii deci implicit si al "relatie", vine vacanta de iarna. Ea pleaca la cluj, se intoarce...ERAM PUSTAN.SI INDRAGOSTIT...Ea incepe sa tot iasa cu un amic pe acasa...EA:"io? cu el? e hidos...e de treaba, dar e urat e stirb e pitic mie imi plac astia inalti atletici". O credeam.ERAM PUSTAN.SI INDRAGOSTIT.. Ma angajez dj la mine in orash,lucram mult...dar nu conteaza, incep sa nu mai fiu pustan. DAR TOT SUNT INDRAGOSTIT...Ma inseala(impropriu spus...eram certati in perioada aia...in vacanta de iarna...insa aflu mai tarziu)in fine....O insel(din orgoliu...tot cand suntem certati). Dar ne impacam cand reincepe scoala. Incep sa fiu mai matur. SI TOT INDRAGOSTIT...


Trece timpul...imi zice "hai sa fim impreuna ca lumea, oficial, sa stie ai tai, sa stie ai mei...Parca nu vreau...desi sunt indragostit. Se raceste..dupa miiiiiiiiile de orgasme pe care le avusese...abia daca mai zareai unul la 1 luna....in fine... Ajung sa imi spuna prietenii ei "stii? se intalneste pe ascuns cu primul si implicit fostul ei preten (de o dezvirginase...na....futac omul...ardelean de ala...pacat ca era praf in pat...cel putin asa zicea fata...in fine...bla bla...)

"XXXX e (amicul)"
...o intreb...asa e?,ea: XXXX e un taran,nu am nici o gara cu el...ce a fost a fost...a fost primul din viata mea...dar atata tot...doar sti...nici macar nu ma f...a bine...nu se compara cu tine...ce rost ar avea?...bleah...dar ce?crezi ca sunt o curva?am si eu respectul meu fata de mine,am si eu orgoliul meu,valoarea mea(habar n-avea cat m-am abtinut sa ii raspund la intrebarea "crezi ca sunt o curva?"...parca presimteam...nu stiu...parca dumnezeu mi-a dat o palma in seara aia cand mi-a venit in cap fara sa vreau raspunsul DA)

Ne certam!!! Incerc cu vrajeli,compromisuri,rugaminti...cu orice...reusesc s-o impresionez(deh...ERAM PUSTAN...SI ERAM ...INCA NDRAGOSTIT, ma lasa sa dorm in pat cu ea cu conditia sa nu "incerc s-o recuceresc prin sex"...eram obisnuit sa vad cum rasare soarele cu ea, cum se face dimineata, am putut sta locului??NU!!! M-a dat afara...ne-am certat iar...tare de data asta... Eram in maturizare, indragostit, cu inima franta...

...am spart mobilul de pamant ,am urlat,am inceput sa beau. pentru primele dati am reusit sa ma imbat (nu sa m-ametesc sau sa beau pana mi se face rau. Nu. Sa ma-mbat. Sa imi zica altul ce-am facut,cum m-am tarat 2 etaje prin camin sa ajung in cAmera...sa adorm in baie, Sa ma trezesc in baie...Sa ma imbat...intr-un cuvant!!!

...se termina scoala...cu lacrimi in ochi trebuia sa ne despartim(ca-n filme...plangea ca m..a in fata caminului,"nu plecaaaaaaa""ce ma fac eu fara tine prin lumea asta rea?",faze,gesturi,vorbe de complezenta...etc...vorbe de astea de imi facuse capul calendar de cate vrajeli erau...dar eu...CREDEAM...ce dreaq...NU MAI ERAM PUSTAN...dar...ERAM INCA INDRAGOSTIT...!!!!!(...doamne ce fata...ce om...ce caracter am intalnit...sigur nu e curva ca multe altele...gandeam eu cu un iz de de toamna ce avea sa se asterne peste noi si implicit peste inima mea)...na 800 km...plm...si ea stiind ca se arde cu 2...ma prosteste...cred in vorbele ei

...ajunge acasa...aflu de la ea de la 800 km departare adevarul(acum avea tupeu fata sa spuna si adevarul)...se ardea cu el...nu numai ca se intalneau

ma ia capul...innebunesc...o urasc...o vreau departe...ii vreau raul...ce panarama de om...ce CURVA si probabil ca asa va ramane pana la a 10a reincarnare...Trece timpul...incep anul 3 de facultate(timp in care am revenit pe linia de plutire,mi-am facut prietena,pe care recunosc...o futatura [ :))--->long story si cu asta... ]...etc...acelasi camin...aceleasi zdrente...in fine...apoi alta, apoi alta...)
Vine ziua ei (cred ca mai stiu si-acum cand e), ii dau un sms. Imi da "futacul" telefon, cu un tupeu fantastic: "A trecut atata timp, uit-o". M-am simtit ca ultimul hartuitor la stirile de la ora 5,parca era catalin radu tanase cu poza mea in mana...parca vorbea george pruteanu de mine la tv...parca eram criminal...efectiv...parca nu eram eu...

...Gata...a fost picatura care a umplut paharul(cate nu m-au facut sa ma schimb...dar sentimentul acela cu "futacul" la telefon efectiv a miscat ceva in sufletul meu de pustan...)mi-am sters orice numar, am aruncat orice poza, orice e-mail, orice sms, orice imi amintea de ea...[am fost un prost...ea...insa...nu pierdea timpul...ca sa aflu ca in timp ce era cu mine in acelasi camin mai era si cu altul?cum?nu stiu...statea 7/7 cu mine...dar fata...era versata...baga in ea ca bunica-mea pe foc...cu 2 maini.]

Sper ca acum sa intelegeti dc nu mai pot avea incredere in nici o femeie...

in fine...

A trecut timpul. Nu ma mai intreaba nimeni daca ies la 2 noaptea pe usa. Am bani sa cumpar un buchet de flori. Nu mai dau bani pe taxiu, merg cu masina. Nu mai beau ca merg des cu masina. Si in vreo 1 an jumate, am cunoascut tot felul de printese...mai slabe, mai grase, mai bune, mai naspa, mai frumoase, mai tatoase,mai scunde, mai inalte, mai plictisitoare, mai de gasca, mai usor de combinat, mai greu de combinat, mai momai in pat, mai trecute prin sabie,(nici chiar atatea categorii...mai exagerez si eu) mai cuminti, mai curve, mai oricum vreti. Dar nu pe ea...

Si poate sa-mi zica cine ce-o vrea, a trecut un an jumate, pot sa treaca si 30
Nu mai sunt pustan. Si nici indragostit.





...aceasta este o poveste a unui om ce atunci AVEA 19 ani...iar acum are 23...e singurul lucru de care v-am putut povestesti..ce a urmat de la acea relatie ["relatie"=)) :)) :)) :)) auzi cuvant...] e confidential...si nu simt nevoia sa povestesc nimanui...in fine!!! sper sa invatati ceva de aici... stiti vorba aia """am 23 de ani...DAR I-AM TRAIT INTENS...de aia arat asa rau!!!"""



cu respect pt cei ce stiu sa aprecieze daca nu o opera reusita...macar una sincera....al vostru ssn!!! v-am pupat!!!

SSN

Niciun comentariu: